Jakie sprzęgło od SPEC'a??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • topi74
    Classic
    • 2009
    • 9

    Jakie sprzęgło od SPEC'a??

    Zamieszczone przez zgucio
    Zorr, chyba nie czytałeś jakie kolega miał przejścia z tym samochodem, skarbonka bez dna. Miałem kiedyś przyjemność w pracy, jak nie miałem co robić, przeczytać jego historie.
    Jeśli tak jest, to warto skorzystać z okazji i pozbyć się samochodu. Jak miałem stłuczkę Hondą Civic, to tak właśnie zrobiłem. Sprawca też miał OC w PZU. Dostałem szkodę całkowitą - szkody były za duże w stosunku do wartości auta. Zaproponowali mi coś takiego: 1. wypłacają mi tyle ile auto było warte wg nich przed szkodą minus wartość "wraku", a ja zostaję z samochodem i robię z nim co chcę,
    2. wypłacają mi tyle ile auto było warte wg nich przed szkodą minus wartość "wraku", a sam "wrak" wystawiają na aukcji dla handlarzy-lakierników.
    Poszedłem w opcję 2-gą - "wrak" kupił jakiś handlarz ze śląska, przyjechał po to lawetą, zapłacił i tyle auto widziałem. Resztę dostałem od PZU i w sumie wyszła to kwota jaką nigdy nie dostałbym za ten samochód sprzedając go nawet w stanie przed szkodą.
  • ulis
    Drive
    • 2008
    • 79

    #2
    Jakie sprzęgło od SPEC'a??

    Witam!

    Proszę o pomoc Wszystkich, którzy mogą i potrafią mi pomóc.

    Niedawno rozsypało mi się sprzęgło (dokładnie to dwumas) i postanowiłem je wymienić na coś bardziej wyczynowego i mniej awaryjnego. W planach są jeszcze dalsze modyfikacje czyli ogarnięcie tych kilkunastu niutonów się przyda Mam ciekawą możliwość zrobienia zakupów w Stanach. Na stronie http://www.ultrarev.com znalazłem kilka ciekawych sprzęgieł od SPEC'a. Koło zamachowe to odpowiedni aluminiowy jednomas SV98A i teraz nie mogę zdecydować się na sprzęgło:/ Pomóżcie proszę.

    1. SV363F
    2. SV364
    3. SV363

    Dzięki wielkie za pomoc.
    moja maszyna

    Komentarz

    • Nedar
      Ambiente
      • 2009
      • 209
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      witam.
      na pewno powinieneś odpuścić sobie SV364, jeżeli zamierzasz używać auto codziennie. Brak tłumików drgań na tarczy sprawia, że jest to wersja zero-jedynkowa (albo przenosi napęd - albo nie). Zaletą jest duża bezawaryjność. Minusem - utrudniona jazda, szarpanie przy ruszaniu i w dłuższym rozrachunku możliwość rozwalenia skrzyni biegów. Nie wspominając o cofaniu przy takim sprzęgle.

      SV363 różni się od SV363F powierzchnią tarcia okładziny. Z zasady im więcej tym lepiej. Powoduje to powolniejsze zużywanie się tarczy sprzęgłowej oraz poprawia jej odporność na ślizganie się przy dużych obciążeniach. Minusem jest jej cena.

      Wszystko zależy jak daleko zamierzasz pójść w modyfikacjach. Jeżeli dysponujesz zapasem gotówki oraz nie planujesz szybkiej wymiany samochodu na inny, to wybór jest prosty

      pozdrawiam

      Komentarz

      • ulis
        Drive
        • 2008
        • 79

        #4
        Dziękuję Ci Ślicznie
        Załączone pliki
        moja maszyna

        Komentarz

        Pracuję...